madu heietab

Sunday, October 30, 2005

ha ha nüüd see siis juhtub boogikene bloogikene.
ehk asenab ta, bloogike, minu hirmsat mängukirge. näis. just tunnen praegu murelikult, et ei olegi teist enam nagu. mängisin just 3 mängukest ja kõik, eriti edasi ei tahtnudki, ja üldse pole ma viimasel ajal päevade kaupa mänginud!!!!!!!!! imelik! kas hakkan juba päris tuimastuma? või mis? kas tekib uus sõltuvus?blogohoolik? viimasel ajal tekib mul kergesti igasuguseid sõltuvusi. näit. ujumine. tavaliselt ujutan end 3x nädalas kasvõi 15 min. tavaliselt küll 25, ennem jään tööle hiljaks aga ikka kappan ujulast läbi, aga nüüd, kus olen nädal aega kodus, on küll tunne, et ühtegi päeva ma enam ilma ei saaa!! muidu surm!

5 Comments:

  • At 6:39 AM , Blogger greta said...

    nüüd see siis juhtus :) tore et kirjutasid :)

     
  • At 8:03 AM , Blogger madu said...

    mulle meeldib väga et on kommentaare

     
  • At 9:42 AM , Blogger L said...

    Oi! kui meeldib, siis pean ka mina kommenteerima :) väga tore, et ka emmed hakkavad blogohoolikuteks...

     
  • At 1:44 AM , Blogger K. said...

    oi mina peans iis ka kommenteerima :) nii vahva :P

     
  • At 3:09 AM , Blogger HL said...

    Jah minu meelest on see ka päris huvitav nähtus, et emmed ka bloogivad :D Igaljuhul edu sulle, eks ma loen edasi :D

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home