madu heietab

Monday, October 31, 2005

täna siis esmas.tore et mid kommenteeriakse! see mulle meeldib. teeksin seda ka aga ei julge!!eile olid mul närvid päris läbi!! sest see viive jama ei lõppeega lõppe!!!!!!! jälle pean minema tunnistusi andma. ma ei mäleta enam midagi ja mul pole midagi lisada.ei mingit rahu siin päikese all.ma ei rahulikult mõtteidki heietada kui see jama mul kaelas on. igal juhul lähen homme kell 1/2 1, saaks selle kaelast ära!! täna läksin hulluks ka seoses aja muutumisega, jalutasin töölt külma näoga tund aega varem minema, sest kell oli vale, ise keerasin oma meelest õigeks, aga võta näpust noh, see on tühiasi.meie soome reis on ka veel ebaselge sest boss on põdur ja seega on tema vaimne seisund ka väga loid ja ta ajab kohati täiesti ebaadekvaatset juttu. Sellest oleks kahju,sest see oleks siiski väike vaheldus ja pealegi olen ma seal juba planeerinud mõned seiklused ja kahju oleks sellest ilma jääda. voh hakkan nüüd lugema vist kui suudan keskenduda see neetud jama teeb mu nii keskenumisvõimetuks!! natuke lohutab mind , et Kairel on samuti sama saatus.
koos ikka kergem, ehk?

4 Comments:

  • At 9:51 AM , Blogger L said...

    Ooo. kui palju tähelepanekuid ma kohe tegin, nimelt:
    * trükivigade esinemine on: variant a) geneetiliselt edasi kanduv defekt või variant b) sõltub klaviatuuri termodünaamilistest ja füsiko-keemilistest omadustest
    * tööreisid ei olegi järelikult niivõrd tööreisid, kui seiklushimu rahuldamise võimalused... mnjaa...
    * ülemused vist ei meeldi kellelegi :D algab see "laimamine" juba kooliajal (õpetajad on ju alati pahad ja lollakad) ning järelikult kestab ka nö täiskasvanueas :)
    (aga, mõelda vaid, kui mõni vihavaenlane nüüd selle bloogi teada saab ja ülemusele ette kannab, võeh... jube lugu)
    * kahjurõõm on kõikse parem rõõm :D küll on hea, et ka teistel läheb vahel halvasti! :)))

     
  • At 8:55 AM , Blogger greta said...

    kommentaarid, head kommentaarid, meeldivad ju kõigile :) tee teistele mida tahad, et sulel tehakse nii, et kommenteerima kohe1 Unusta hirm :D
    Trükiviguoli küll üsna mitu jah , aga sai hakkama lugemisega kuidagimoodi.
    Viive jama ongi vist igavene,aga ära oma keskendumisvõimet kaota. Tee nagu mulel oled soovitanud: ära võta südamesse. Igatahes, loodan, et kuidagimoodi see jama ometi laheneb.

    Ja mis seiklusi sa siis planeerisid? ;) :D

     
  • At 1:48 AM , Blogger K. said...

    oh mis pikad ja sisukad kommid siin on :P minu kidurake j22b nyyd teiste alla varju ja ei saa p2ikesevalgust....jah...surm ja h22bumine tulevad :D haha
    Kommenteerime on tore ja teretulnud :) vahest l2heb kyll 6iendamiseks k2tte (v2hemalt minul :D) aga l6bus sellegi poolest :P

     
  • At 3:17 AM , Blogger HL said...

    Jah, kommentaarid on kõik ju teretulnud, isegi kui neil õiget mõtet ei ole sees (nagu minu omad on :D), teades/tundes mind, ehk annate andeks :D
    aga jah ära neid probleeme nii südamesse võta ja püüa neist ikka üle olla :P iga asi laheneb omal ajal...

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home