madu heietab

Wednesday, November 02, 2005

nii, täna siis kolma on.täna on mu tuju juba parem,eile olin ma sellest uurija juures käimisest täiesti oimetu,sokis ja mustas masenduses.
oh oleks sellest ometi mingigi kasu ! Näiteks võiksin ju sellest kirjutada õpetliku raamatu et teised loeksid ja saaksid õppust. ja midagi nii lolli ei teeks!! aga!! neid on ju ennegi kirjutatud! nagu ütles mulle randmer kes ka viive afääriga seotud, aga keegi ei loe ju neid! kõik nii targad isegi! Kusjuures tänase päeva seisuga ei teeks ma midagi nii kergemeelset nii mõtlematut nii vastutustunddetut iseenda tuleviku suhtes ka kindlasti mitte! aga! viie aasta taguste tegude tulemused- lihtlabased allkirjad, mingid mõttetud kraakjalad, rikuvad mu hingerahu täna ja ma ei saa seda enam muuta! kas pole kohutav? mis kasu on siis üldse tarkusest kui seda ei saa kasutada? täiesti ülekohtune, ebaõiglane, eba,eba. kuhu ma oma tarkusega pean nüüd minema? ja seda tuleb aina juurde! aga kasutada pole võimalik, ma lähen oma tarkuse otsas hauduma!
Gretake, aga oma seklustest pajatan ma post, siis kui on midagi juba pajatada hahahahaha! reis siiski toimub, ja ega mul pole mingeid halbu mõtteid bossi suhtes pigem murest kantud.aga kommentaare, kommentaare veel veel . kuigi esialgu pole veel midagi erilist, ma pole veel õieti käima läinud. saksa keeles õp küsis , ha! kas me ka päevikut peame, ha! et võiks seda teha saksa keeles ha! hea mõte,varsti ,warsti katsetan.
hakkan nüüd lugema keelatuid suhteid fa! fa! mõnus! eile juba veidi lugesin, sain maitse suhu, oli hea ja läheb kuidagi hästi Umberto jätkuks, harmoneerub.

2 Comments:

  • At 1:51 AM , Blogger K. said...

    ma olen kuidagi intrigeeritud siin... :) Mis on see "loll tegu/otsus" millest r22gid ?
    Ja mis tegi Viive ? Ma olen nii uudishimulik ja topin nyyd kyll vist oma nina v66rastesse asjadesse ...aga ikkagi ? :D

     
  • At 3:22 AM , Blogger HL said...

    woowww... küll sul on ikka hea keelekasutus :P väga viis :P Kohe näha, kellelt Greta on pärinud oma kirjutamisoskuse :D
    Minu bloog lausa kahvatub sinu oma kõrval :D ja seda ma arvan praegu, kui ma olen lugenud läbi kolm sissekannet, aga, mis küll juhtub siis, kui ma olen läbi lugenud kõik su postitused?

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home