madu heietab

Wednesday, November 09, 2005

niisiis. olen soomest tagasi. ongi see läbi.ei mingeid seiklusi! kahjuks! mida nüüd oodata ,mida põnevat on elus lähemal ajal oodata?? midagi! ainult need õudsad jõulud on tulemas.öök!!! noh, veidi nalja ju sai siiski. meie kolme päeva programm oli tegelikult ühe ja poolene, nii et vaba aega oli ohtraste! ja mis om selle tagajärg? poodides hulkumine loomulikult!! ja ostsin mõistagi hilpe, mida poleks muidu ostnud sest mida mul tegelikult vaja on, mitte mitte midagi!!!!! aga noh, lohutuseks ( enda), et hilp nr. 1 oli odav ja selline mida ma tln-s pole kohand - sootuks teist moodi ja moodne kah! vah! hipl nr kaks on tegel. Gretakesele- seelik, mida koos Lindeksis imetlesime, aga ei täinud osata, sest oli kallis,kallis olli, aga siinses lindeksis oli pea poole odavam, noh kuidas siis mitte osta?? noh ja nr.3 oli lihtsalt nr. kahega koos- osta 2 ja maksa ühe asja eest, nii, et oleks kah olnud patt jätta võtmata, eks ju!? see oli selline pruun samet pinsak, sobis mulle niiii väga hästi ja minu seniste riietega ( pole vaja nii palju teisi uusi asju osta!!) nii moodne värv ja nii tore, ja kotis oli kah ruumi! piisavalt põhjendusi? Aga Greta saab seeliku sünnipäevaks..., aga võib olla jõuluks...aga võib olla kohe,.. arvan vist et ma ei suuda ( või suudan) seda mitte välja anda.
aga nalja sai mitmel moel. näide 1. esimesel õhtul oli aega ohtrasti, vaatasin lehest- tearid, ooperid, kinod ....ja vah -vah: annakatul, annatalossa (asus meie hotelli lähedal) Esi Saarineni loeng " Mina ja Leonardo" tasuta.... appi ,appi loen korra loen 2 ikka tasuta. maailmakuulus fiosoof, käis eestis , tahts tuhande ringis oma jutu eest ja nüüd nii, mõtlen mina,ma näen oma lihaliku silmaga niisugust huvitavat persooni! nii huvitavat nii tarka nii kuulsat!!! ullike lollike, naiiviataride kuninanna! nagu varsti selgus. sest LOOMULIKULT näidati videot tema vastavast loengust!
aga siiski jäin oma külastsega rahule, sest 1. oli tore näha teda etlemas.Ta oli ilusam kui pildil- igati traksis ja vormis, sportlik,mitte mingi paks ja karvane vanamehekronks, silmad terased ja targad, jutt vaimukas ja humoorikas ja mõtted huvitavad. kuigi diktsioon oli tal halb, umbes nagu minul, ja video võimendas seda veelgi ja paraku ei saanud ma kõigest siiski aru: filosoofia kategooriad soome keeles pole mul just eriti hästi käpas aga noh üldiselt arutles ta selle üle, miks küll on inimestega nii, et arvatakse et kunstiteos ei ole lihtsalt reaalsuse peegeldus vaid seal peab peituma mingi saladus, millel on kindlasti mingi kood ja see peaks ka kuskil peituma, miks ei saaks olla nii, et näit. mona liisa naeratus on lihtsalt tabatud hetk, miks peab ta varjama ka mingit kodeeriud saladust, jne, ta oli huviav ja vaimukas ja tal olid ka mõningad lahendused. näit. vangistatud mõtlemine?mis see võiks olla, kas ehk irratsionaalsed mõtted, ma pean sellele veel mõtlema mis ta seal rääkis. aga. seljas oli tal suurte roosade roosidega pinsak valgel ja beezil taustal. no mis kood küll selles oli?, üldse, piltide peal näeb ta alati välja nagu papagoi, kirevad, kuid! siiski kokkusobitatud riided ( näi. pintsaku all oli tal valge särk jne). mis küll paneb peale meheliku edevuse muidugi, üht inimest nii riietuma? seda oleks huvitav kohe ta käest küsida. tähelepanu peaks talle ju piisavalt jaguma, kas tal on midagi sellega öelda või mis värk sellega on. seee on , on huvitav!
vot selline meelelahutus oli mul. aga veel. saalis oli peale minu .. igal juhul alla kümne inimese. norm., ega see mind imestama ei pannud eriti, aga huviav oli kes need olid üks paarike siis mõned vanamutid, siis paar keskealist tädi, vist üks mees. mis neid küll ühel teisipäeva õhtul sinna kokku tõi.. ja veel ..see on koht kus võib lihtsasti tutvusi sobitada!!!!!! jah. minuga tahtis kohe üks minu läheduses istuv tädi oma muljeid vahetada. mina küll temaga eriti mitte, mökitasin niisama lihtsalt vastu, aga tedmiseks, kui tahad, siis on see igati võimalik ka pikemalt heietama jääda jne kah. võh. vat kui õpetlik loeng- kokkuvõtteks õppisin siis 1. olen oma kõrgele eale vaatamata endiselt lihtsameelne,
2.esa saarinen on mitmekülgselt huvitav persoon ja 3.mingil suvalisel veidral loenul võib lihtsalt ja sujuvalt tutvuda uute inimestega! rohkem ei viitsi kirjutada kuigi mul on veel muljeid!
järgmine kord jätkan . nüüd tahan kommentaaaaare !!!!!!tahan!!!!!!!!!

3 Comments:

  • At 12:31 PM , Blogger greta said...

    tahan seelikut kohe! tahaaaan :D

    Muljetad veel suusõnaliselt mulle isklikult, ma loodan

     
  • At 1:56 AM , Blogger K. said...

    ummm..... :D
    shoppamine on tore :P

     
  • At 3:31 AM , Blogger HL said...

    oeh, aga selles sissekandes oli ju nii palju infot, mida peaks läbi seedima :D ja siis sa veel tahad kommentaare...
    jah eks me kõik ole oma moodi lihtsameelsed, aga lõppkokkuvõttes teeb ju see lihtsameelsus meie elu palju kirevamaks :D
    ja eks igal ühel on õigus oma arvamusele... ma mõtlen just neid kunstiteoseid ja nendesse sisestatud koode :D Ehk tõesti mõnedes on koodid olemas, aga ega tavainimene seda ju nii ei mõista, selleks peab olema mingi "ajugeenius" :D:D:D

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home