madu heietab

Friday, November 18, 2005

blogeerimine on narkootiline, sõltuvust tekitav asi.kui saad maigu suhu siis tahad ikka ja jälle.noh paljud asjad on ´muidugi. aga kas pole üks põhjus siiski selles, et inimene on tänapäeval niiii üksi!!!!!!!!
telekas, inernet ja igaühe isiklikud elamused on vägga tähtsad, kes see jaksab teist kuulata, lugemine on kiirem tegevus, aga ometi on kõigil vajadus oma mõtteid ja muljeid jagada.
õnneks siiski midagi huvitavat juhtub.nimelt ootamatult sattusin koolitusele. mis kestab juuni kuuni mis lõppeb lõputööga ja mis annab 6 AP ja kus on selline lektorite koosseis mida ma pole oma pika elu jooksul korraga koos näinud. nüüd on 2 päeva läbi ja ainult head sõnad on mul varuks. KÕIK on huvitav, põnev ja õpetlik olnud. ja ka lektorite vaatlus on olnud vägagi huvitav ja on minu hüpoteesi inimese kõrvade ja tema olemuse kohta tõestanud , see pole muidugi minu, vaid hiinlaste oma mina olen ainult vaatlusi teostanud ja tulemus- KÕIGIL lektoritel olid ilusad, korrapäraaed ja proportsionaalsed kõrvad! ja üldse olid kõik, küll erineval moel, mitte ainult sisuliselt, vaid ka vormiliselt nauditavad. näiteks täna hommikul kõneles olav aarma,edine TTÜ rektor ja üldse tark mees- küberneetik? issand, milline lauseehitus! millised pikad ja sisutihedad rindlaused! milline nauding! terav mõistus on nii esteetiline, nii nauditav! muidugi puuduseks on, et sellise kõne jälgimine on väsitav, eriti kui valdkond on võõras ja mõtlemiskonstruktsioonid uued ja ennekuulmatud.
ja järgmine onu, kelle keelekasutus oli eelmisega võrreldes lausa primitiivne, jumal tänatud. terve päev poleks jaksanudki neid keerulisi lausekonstruktsioone nautida, oli ka väga atraktiivne ja milline meeldejääv intonatsioon, sobiks hästi kirikuõpetajale või matusebüroo töötajale, kuigi rääkis eesti majandusest unustamatu!
muuhulgas, muide igasuguseid huvitavaid seiku sain ma teada muuhulgas, et inglise kirjanduse professoreid on maailm täis ja seepärast on nende sissetulek madalaim ! samuti magister prantsuse luule alal ei leia alati erialast rakendust KUID!!kõrgema haridusega inimesed leiavad alati tööd! ja näit, mõnel euroopa maal on vaja enne saada inimeseks - s.t. omandada bakalauruse kraad õkskõik mis valdkonnas ja alles siis võetakse arstiks õppima! vot nii,
eile sain da vinci koodi läbi. oh, ootasin natuke teist läädi raamatut, tegel. oli rohkem põnevik, aga oli kokkuvõttes selline et tahaks Louvre` i !!!!Tahaks lähme!aga trügida ei tahaks jälle küll, mis teha??
side lõpp.

3 Comments:

  • At 8:50 AM , Blogger greta said...

    no küll on tore lugedaq, et said õppimisest nii hea tunde. haridus, kui see pole peale sunnitud (ülikool, kursused vs üldhariduskool) ongi lihtsalt nii hea :)

    Louvre'i tahan ka mina minna aga esiteks võiks ju alustada kasvõi Ermitaažiga. Mina tulen loomulikult kaasa :P

     
  • At 3:36 AM , Blogger HL said...

    jah olen sinuga nõus, et bloogimine on narkootiline :D koguaeg muudkui lendlevad mõttes, et mida kirjutada ja kuidas kirjutada, igast pisimastki sündmusest tahaks kirjutada :D

    Louvre'i tuleks isegi teiega kaasa, see oleks väga põnev :P

     
  • At 7:04 AM , Blogger L said...

    jumal tänatud siis, et mina ilma kõigepealt inimeseks saamist sain kohe hakata arstiks õppima :DDD

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home