madu heietab

Wednesday, December 12, 2007

Oh mis häda!
nüüd ma juba ei jäta, vaid heietan 1kord nädalas! vähemalt! sest olin jälle oma passwordi jne ära unetanud!!
ei tohi nii pikki vahesid jätta!
a kui ma teiste jutte eriti ei loe, siis jääb mul ka aega ise heietada . ja ma arvan, et ma pean seda tegema, sest olen ju nii vana ja tark, et patt oleks see tarkus kõik endale jätta!! on ju!
praegu näiteks on detsember ehk jõulukuu. nii tore on inimesi jälgida, missugused nad on. ja nad ikka on. mõned näiteks on väga närvilised ja tuiskavad ringi nagu maailmalõpp oleks käes ja lalisevad ja halisevad küll on kiire, oh küll on kiire. tüüpkond number 2 on sellised, kellel on pilgus põlgus, viha ja külmus ja kalkus ja kes esitavad teksti: ma vihkan jõule, kui labane kui ja mõttetu kui madal kommerts see kõik on. 3. tüüp : tuimurid: jõulud ei tekita minus mingeid emotsioone ja pole kunagi tekitanud ega tekita ka edaspidi. 4. tüüpkond- heldinud: kui tore, tuleks ainult rutem see kaunis aeg kätte ja ei lõpeks iial. ja viiman ehk 5. tüüp on siis selline seltskond , kes on, ma ütleks, selline tasakaaluks ja rahulik, kes ei laamenda ega huilga ega halise ja suhtub asjassse adekvaatselt- kui asja, mida pole meie võimuses muuta, mis kuulub lahtrisse vääramatu jõud ja püüab seda kasutada maksimaalselt nautimaks vabu päevi, priskeid eineid , joomist, laisklemist, kingituste saamist ja jumal teab veel mida mis võiks kuuluda meeleliste naudingute sektsiooni. ja nüüd- mis tüüpi oled sina, mu armas lugeja???sau!!

1 Comments:

  • At 1:13 AM , Blogger K. said...

    mina olen tyyp number 5. ooan puhkust ja laisklemist :P
    mis tyyp oled sina ?

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home