madu heietab

Thursday, April 06, 2006

madu heietab
oh! mis paneb mind kirjutama? kui ma märkan, et keegi on minu ülestähendusi lugenud s.t. kommenteerinud ja eriti veel kui midagi head on , see innustab mind jah, tõesti, tõesti ja muidugi unenäod.
täna on need mõlemad põhjused. ja nimelt unenägu oli selline et, algus oli mingi jura, et käisin mingis õismäe koolis esinemas jne. ja siis selgus, et olin oma koti sinna maha unustanud, mingil põhjusel olin ta pealegi mingisse kappi peitnud. läksin siis tagasi, oli juba hiline õhtu aga kamp võiks isegi õelda parv koristajamutte passis siiski all garderoobi läheduses. kõik olid võrdlemisi sarnased, sellised väikesed, kõverate jalgadega kõhnad aga lihaselised vene vanamutid. üks neist oli lahkelt nõus minuga kaasa tulema avamaks ust kus asus kapp koos mu kotiga. astusime koos lifti. lift tundus mulle kohe väga kahtlane, ta oli väga väike ,kuigi ilus, mingi väärispuuga vooderdatud. noh, ja minu kahtlused said kohe kinnitust, niipea kui mutt nupule vajutas, hakkas salakaval kaunislift tembutama, kord hakkas suure hooga ülespoole tõusma, siis laskus suvaliselt allapoole ja ühel hetkel olid lifiti lagi ja põrand kadunud. vaene mutt paiskus esialgu suure hooga üles ja siis hädahuilgega alla, minust mööda, põhjatusse sügavikku. lifti tunnel oli muutunud vahepeal oi oi kui pikaks. aga mina ei tõusnud ega langenud, vaid hõljusin kui kaaluta olekus, kui mutt must mööda langes, hüüdis ta mulle veel, et ma jalad eest ära võtaksin, mida ma ka püüdsin teha, ja nii ma seal hõljusin, hakkas juba tüütuks muutuma , välja ma sealt ei saanud ja siis tuli mulle selline mõte, et nii ei saa ju olla ,et ma ei kuku, et see on vist uni ja siis ärkasin üles. päris huvitav tunne igal juhul oli. aga kui veel tänasest ööst pajatada, siis oli see täna väga õudne! väevalt sain oma unenäost toibuda, kui ärkasin uuesti üles kõrvaltoast kostva ulgumise peale. tõeline hundiulg ! ma kohkusin väga! olen igasuguseid unesrääkijaid näinud ja kuulnud, aga see oli täiesti uus tase. nagu hiljem selgus oli ka siin tegemist unenäoga, võiks isegi öelda loomaunenäoga. nimet ulguja küttis koos minu ja loomagega sauna põdrad ja rebased tassisid sõbralikult sasunapuid.aga siis tulid hundid idülli segama. ja nii see läks. nii, et sain esineda ka teiste unenägudes, vähemalt kõrvaltegelasena. ja nagu sellest veel vähe oleks, enne hommiku saabumist hüppas mulle kass selga!
tõeline õuduste hoov!

3 Comments:

  • At 2:28 AM , Blogger K. said...

    uih...brrr hirmus hirmus....unen2od v6iksid ikka ilusad olla :)

     
  • At 2:57 AM , Blogger greta said...

    oi oi oi kui lõbus :D
    see on väärt sissekanne :)

     
  • At 3:33 AM , Blogger L said...

    hehee, tõepoolest! Unenäod on alati nii toredad! :)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home