madu heietab

Saturday, February 17, 2007

hommikust,põllumehed! kohe tuleb ilme mulle järele ja viib mind ära !turismimess ootab meid, et osta sealt soodne reis prantsusmaale, vot nii!
aga nägin täna hirmsat und ja nii veenvat, et kui üles ärkasin,mõtlesin, oh, see oli uni. nimelt oli toomas surnud ja lamas surnuna migis hobusetalli moodi hoones. ta lebas mingil lavatsil ja oli kaetud liivaga. ja mina lamasin tema kõrval, veidi madalamal lavatsil ja miskipärast puhastasin sealt liiva alt välja ja nii me seal lebasime. ja siis kui ma olin enam vähem ära puhastanud ja veidi lebanud , hakkas ta elumärke ilmutama ja tõusis üles ja küsis, et kus siis peldik on. aga kuivõrd sellist asja seal polnud, siis juhatasinta lihtsalt mingisse kaugemasse paika. ise aga tormasin paar lahtrit edasi ja hõikasin kas kuulsite, kas kuulsite, ta ärkas ellu. aga seal paar lahtrit edasi lebasid papa(minu isa), ja vist tädi salme, kes on ometi tõeti surnud ja vastasid mulle jah, kuulsime, kuulsime nii rõõmsalt aaga vidi tüdinult siiski. ja siis ma akkasin suurest õnnest nutma ja ärkasin üles . täiesti mõistmatu.rääkisin küll eile ühtul toomasega, aga miks selline kuju. surnud inimesde pidavat tähendama ilmamuutust ja tõesti pidi vist sulaks minema aga ma pole ju ilmaennustaja. oh,sirje tõusis üles lähen jutustan talle, vaatame, mis ta ütleb selle peale.

1 Comments:

  • At 5:25 AM , Blogger L said...

    põllumehed? haa, vaat kes räägib :D

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home