madu heietab

Thursday, January 19, 2006

madu heietab
üldiselt on nii, et kui ma oma lemmikute postitused olen läbi lugenud ja võib olla ka midagi komentaarinud saab mu funk otsa ja ma ei jaksa enam ise midagi, ja aeg saab kah otsa. aga täna vist suudan. kabriokiisu tekitas minuski himu teha koduperenaise test. olen gabriele. ega see mulle küll midagi ütle, sest ei vaata seda ega teisigi seepe ja selle tühja asja pärast ka vaatama ei hakka. kirjelduses on öedud, et ta eelistab noori armukesi, see sobib küll, aga ikka ei viitsi vaadata.voh!
üldiselt elan üksildast elu, mõneti on see hea, olen mõned põhimõttelised asjad enese jaoks läbi mõelda saanud ja see on hea! see on väga hea!
teisip. lõppes ka minu saksa keele kursus ja vaatamata oma raskele haigusele vedasin end kohale. päris tore oli. mõne aja pärast lähen kindlasti veel, aga vahepeal peab raha koguma, siis jaksab jälle. aga pärst saksa keelt, vaatamata oma raskele seisundile läksin siiski karja keldrisse. seal oli väike pidu. M. sünna niiöelda . eks seda ole juba peetud, aga olid mõned persoonid, kes polnud veel saanud pidutseda, nõudsid. ja pealegi oli seal ka peakülaline keda uudishimulikust suurest tahtsin näha ja ehk ka proovida , mis kasu mu saksa õpingutest on olnud. nimelt oli peo nael saksa kodanik. päris ilus. ja selliste ilusate ja usaldusväärsete silmadega. nii, et sarimõrvar ta kindlasti pole. või kui on siis väga ebatüüpiline. rääkida ma temaga küll eriti ei saanud, sest tema kõrvale mul ennast ei õnnestunud paigutada, olin nimelt viimane saabuja, ja kes sind enam siis laseb kohta valida! aga noh, natuke siiski. aga poiss (40) oli tõesti ilus,selline mehiste näojoontega, ja meeldiva suhtlemisega, päris kahju kohe, et tal teine orientatsioon on!
ja jõin ma ainult teed ja tulin varsti ära ka, sest ikkagi haige inimene ja autoga kah veel. hiljem kuulsin, et minagi jätsin poisile positiive mulje, ütles, et mul olevat hea aura. tuleleb välja,et ta on tark ka veel.
lõpp.

3 Comments:

  • At 4:18 AM , Blogger L said...

    nii ilus sissekanne, isegi minule meeldib :) sisaldab kõike, mida üks korralik postitus sisaldama peab: noored armukesed, saksa keel, seebiseriaalid, sarimõrvarid, aura, enesekindlus ja palju palju muud :)))

     
  • At 5:38 AM , Blogger HL said...

    No ma nüüd siis valgustan veidi sind selle Gabrielle koha pealt.

    Gabrielle on kena noor naine, kes on abielus metsikult rikka mehega (vähemalt alguses, kui ta mehega abiellus, oli mees metsikult rikas, nüüd aga sai politsei ja muud võimuesindajad teada, millega mees tegelikult tegeleb (mingi illegaalse asjaga, ausalt öeldes enam ei mäeltagi)). Veidi litsakas on ta ka ja pirtsakas ka, igat asja võtab ainult raha ja väljanägemise järgi... Mida rohkem raha, seda parem; mida ilusam asi, seda parem. Selle noorukese armukesega (ehk siis aednuku poisikesega, kes on 17 aastane) hakkas ta semmima igavusest :D, sest ta mees oli koguaeg ära ja ei suutnud naisukest nii palju rahuldada nagu naisuke seda soovis... Ja nüüd on tibi rase ja ei tea, kelle laps on, kas oma seadusliku mehe või aednikupoisikese...

    Hmm... aga nii palju kui mina sind tean, ei ole sa üldse mitte Gabrielle moodi :D (aga eks see on ainult minu arvamus :D)

     
  • At 1:58 AM , Blogger K. said...

    j2lle ei kirjuta ? :S

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home