madu heietab

Sunday, January 15, 2006

madu heietab: " jah, vahel mõtlen, et ei viitsi enam kirjutada üldese midagi, esimene vaimustus ja põnevus on möödas ja pealegi ei viitsi ma oma vanu heietusi lugeda niikuinii ja mida teistelgi siit nii väga teada on saada? aga siis loen jällle oma lemmikute pajatusi ja kui keegi veel ka minu jutule on midagi kommentaarinud siis saan innustust jälle. ja tore on ikkagi lugedatuttavate inimeste tegemistest ja mõtetest, muidu ei saaks ma neist iial teada.see teeb nad mulle kohe armsaks ja omaseks. kuigi kirjutada pole suurt ja erilist miskit aga samas, kui ma teiste jutukesi loen siis tasakaalu mõtters pean ja minagi veidi klõbistama, on ju nii? tegelikult olen endiselt haige.üldiselt ma haige pole. aga kui siis juba täiega. võib olla see ongi minu ülbete mõtete palk, et ei mina juba haigeks jää? eile tabas mind kõigele lisaks ka migreenihoog, hirmsaim kui eales . nii et kutsusin kiirabi ja see turgutas mind süstide ja värkidega ja täna on mul tunne et mind on armutult läbi pekstud. selline hell tunne on eriti õrn on pea. ilme jooksis muidugi kohale ja tõi mulle süüa ,tegi süüa, sõime ja siis ta pesi ka nõud, nii, et täis teenus. ja see mulle meeldib! oi oi kuidas meeldib!! seda ma naudin kui mul on paha ja mind poputatakse ja ma võin olla ka pahur aga ikka mind poputatakse. see on nii hea. ma arvan et see on mul lapsepõlvest vist, siis ma olin tihti (enne kooli) haige ja siis mind poputati ja nunnutati meeletult ja arutult. muidugi oleks veelgi parem kui keegi istuks voodiäärel ja hoiaks kätt .. aga selleks muidugi igaüks ei sobi...
Links"

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home