madu heietab

Thursday, February 09, 2006

madu heietab
NII
homsest on saanud järgmine nädal. väljas ei käinud aga ehk järgmine nädal - näit. sõbrapäev oleks tore siiski kugugi minna! AGA olin VAHEPEAL toilas sanatooriumis 2 ööd ja 2 päeva koolitusel. oh! rohkem ei oleks ka suutnud! ei taha enam ühtki soola, aroomi, infrapuna, auru ega mitte ühtki sauna! ei taha! basseini ei taha ka ! eriti kui need on täis karvasid vene tümikaid. ja mis on kõige olulisem tulemus: mul on kõrini !kõrini! karjäärinõustamisest!!!! mul on isu lõplikult otsas! kõik!
aga mida ma oskan? mitte midagi, mis teha kes küll mind nõustaks?

1 Comments:

  • At 1:57 AM , Blogger HL said...

    no muidugi... karvased vene tümikad ei tundu jah just kuigi ahvatlevalt :S
    Aga mis sul siis nende saunade vastu on? Kas need ei teinudki su enesetunnest siis paremaks? Neil peaks ju olema lõõgastav ja rasva põletav ja ma ei tea, mis toime veel :D

    Hmm... selle nõustamise peale ütlen, et psühholoog on alati nõus sind ära kuulama, aga, kas keegi ka sind nõustada oskab? Vohh.. aga mine äkki Tiina juurde :P tema ju meil õpib sotsiaal (miskit), mis kätkeb endas ka inimeste ära kuulamist ja nende analüüsimist :D
    Minule üritas ta küll kolmapäeval psühhoanalüüsi teha :D

    PS: Tiina vabandust, et ma ei tea täpselt, mida sa õpid :$

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home