madu heietab

Thursday, February 02, 2006

madu heietab
olen tsükloidne isiksus. suudan kõiksugu asju teha tsüklite kaupa. paar korda kirjutan, siis pean pikema pausi ja siis kirjutan jälle. sellisena peate te kõik mind taluma, selline ma olen, selline armas iseenesest. ja kui on sündmusi, siis ma ei kirjuta. kui on vaikeelu, siis tahan kirjutada, kui kedagi ümberringi ei sebi. aga sündmusi on ikka olnud kah. aga tagantjärele ei viitsi neist enam kirjut. näit. külalised ( väga tore ja lõbus oli), sünnipäeva söömingud (regasemägi ja juusturestoran 1. oli maitsva menüüga, 2. lihtsalt kurmee).
ja ka mu unenäod on tsükloidsed- viimased ööd olen igasugu asju näinud, et ei oska neid eriti seletada.elavad ja surnud segamini ja ajal ple nagu mingit tähendust.aga olgu, ma ei viitsi neid hakata uuesti heietama.ehk näen täna midagi värskemat.
appi! appi! sain juba teate, et et inglismaa vanurid ootavad mind! ma pole eriti kindel siiski ,kas ma tahan neid. vaatame mis soomlased must arvavad. aga selleks vaja mul teha veel soomekeelne cv. oh olen juba väsinud, homme jälle. lähen õhtul võib olla ( kindlasti) veidi välja.

1 Comments:

  • At 7:36 AM , Blogger K. said...

    tubli ! :) kindlasti meeldid ka soomlastele :)

    ja v2ljas k2imine aitab kyll v2simuse vastu...vist...tegelikult teen ise risti-vastupidi...kui v2sind siis ei t6sta kuhugi jalga :D

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home