madu heietab

Monday, February 13, 2006

2.osa
oh, olen täna nii krapsaks, et kirjutan veel, sest jutt pooleli jäi!seda enam, et mul on ju praegu praktikant, selline armas neid TTÜ-st ja see on tore, sest sain ühe kliendi kohe talle suunata, kas pole mõnus! väiksed rõõmud minu väikses elus !
lugesin vahepeal ka oma lemmikute lugusid, see toniseerib ja lõbustab mind väga. aga! olen väga kärsitu, nii, et kommenteerimiseks mul aega ei jäänud, aga küll tuleb, ükskord see aeg, küll tuleb.
kell 5 ja köik on kuhugi lahkunud, mõnus on olla üksi tööl, muidugi siis kui tööd pole eriti vaja teha.
oh, nägin täna 2- t koledat avariid üks oli falck`i maja ees. see oli eriti perverssne- kaubik oli sõitnud või sattunud mingil mõistmatul viisil nina ees kõrgele maa ja taeva vahele, mingisse betoonbarjääri, nii, et ta kõrgus nagu mingis ulmefilmis tee kohal. ja mina jäin tänu sellele tööle hiljaks Õigemini , ei jõudnud basseini, nii, et sain korraks ainult nina pista ja juba tulid hirmsa kisaga 6. klassi poisid oma ujumistundi, nii, et pidin kiiresti põgenema, ja nii oli minu basseinikülastuse peamine tulemus dussi all käimine. doch! doch! ja teine oli peterburi maanteel , täiest sirgel teel, kaks autot, nina(d) lömmis, kole lugu! libe! libe! aga jala käia on täiesti võimatu! veelgi libedam! nii,et tulekski lennata, ka ilmsi!
kes küll õpetaks!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home