madu heietab

Wednesday, February 15, 2006

jälle jäi pidu ära.
jama.entusiasm on suur, aga tegudeni ma enam ei jõua! kole lugu.sedapuhku kukkus lihtsalt seltskonnast tükke välja ja nii ei viitsinudki ainult kahekesi minna ja pealegi olin ma hambarsti poolt ka nii ära muserdatud, et pole tänagi veel lõplikult taastunud: kõigepealt toppist ta mu suu mitmesuguseid orasid täis ja kõige tipuks tõnbas mu tarkusehamba välja! mis must siis nüüd saab! tarkust polnud ennegi ju ülearu, mis siis nüüd saab! aga kokkuvõttes oli ta muidugi nurr ja tegi minu koledast hambast ilusa.
aga ma ei kaota lootust, et ikka pidu kah saab,
ehk siis, kui mõni persoon- saurus saab 21 ? siis saab kasiinaosse ja siis see algab!

1 Comments:

  • At 2:15 PM , Blogger L said...

    "kokkuvõttes oli ta muidugi nurr"- väga armas väljend mu meelest :)))

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home