madu heietab

Thursday, February 23, 2006

madu heietab
miks küll?
teistel on nii ilusad unenäod, minul aga väga imelikud ja murettekitavad!!!
aga minul! nägin nimelt unes, et otsustasin lapsendada oma kunagise töökaaslase kaksikud pojad! uskumatu! nad olid nii 10 aastased umbes. nimelt, mul tekkis selline paan, et peaks mõne lapse lapsendama, issand, miks küll?, ja rääkisin sellest mingil põhjusel just talle ja tema ütes mulle kohe, et võta minu omad! ei tea, mida ta naine sellest arvata võis? noh, ja siis tõi nad ta mulle koos suurte riidepampudega kohale. riideid oli väga, väga palju, meeletutes kogustes! ja tõi ta nad muugale, ütles, et sealt on tal hea vaikselt ära minna! noh, seal muugal me siis olime, kõik ja kogu suguvõsa kaasaarvatud surnud inimesed. magasime seal veel mingil põhjusel öö, üks kaksikutest mingil põhjusel voodi all, mujal vist enam kohti polnud! noh, ja siis hakkasime hommikul oma päriskoju minema, mingil põhjusel jala, läbi kogu linna. ja siis hakkas minuni jõudma, millega ma olen hakkama saanud.sest tegemist oli tõeliste rüblikutga, nad hüplesid ja karglesid ja jooksid ja tegid kõike, mida võimalik ja mida mitte. iseenesest olid nad toredad aga minu teadvusesse hakkas jõudma, et minu magus elu on läbi, et ei mingi vaikust enam, ei mingit vaikset raamatulugemist! ja kust võtta raha kasvavate jõnglaste riietele kohutavatele toiduhulkadele, mida ma pean valmistama! mida ma olen küll teinud! mida teised sellest arvavad ja kuidas me küll ära mahume! Ja nii mu unenägu lõppeski, mure südames, pidin ma ärkama. kas ma siis sellist unenägu tahtsin? aga võib olla on see siiski parem, kui üldse mitte midagi...või?
jah, nii on mu heietused paraku igavavõitu endalegi, mis siis teistest tahta! ei mingit erootikat ega armuelu!! doch! doch!
baseinis mul siiski mingid liinid on! ha! üks tütarlaps avaldas mulle armastust! täpset nii ta ütles "ma kohe armastan teid!"
noh, pean siiski lisama,et tütarlaps on nii 70 tuuris! aga raskel ajal abiks seegi!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home